1. Úvodné ustanovenia
Obchodné podmienky platia pri nákupe v internetovom obchode www.vratnepohare.sk
, prevádzkovanom
Jaroslav Jedinák +420 775 396 492 IČO: 87 567 032 DIČ .: CZ 8004139154
89/2012 Zb. Občiansky zákonník (ďalej len “občiansky zákonník”) vzájomné práva a povinnosti zmluvných
strán vzniknuté v súvislosti alebo na základe kúpnej zmluvy (ďalej len “kúpna zmluva”) uzatvárané medzi
predávajúcim alebo inou fyzickou osobou (ďalej len “kupujúci”) prostredníctvom internetového obchodu
predávajúceho. Internetový obchod je predávajúcim prevádzkovaný na webovej stránke umiestnené na internetovej
adrese vratnekelimky.cz (ďalej len “webová stránka”), a to prostredníctvom rozhrania webovej
stránky.
2. Vymedzenie pojmov
• Spotrebiteľská zmluva je zmluva kúpna, zmluva o dielo, prípadne iné zmluvy, ak zmluvnými
stranami sú na jednej strane spotrebiteľ a na druhej strane dodávateľ.
• Predávajúcim je osoba, ktorá pri uzatváraní a plnení zmluvy koná v rámci svojej obchodnej alebo inej
podnikateľskej činnosti. Je to podnikateľ, ktorý priamo alebo prostredníctvom iných podnikateľov dodáva
kupujúcemu výrobky alebo poskytuje služby.
• Zákazníkom nášho internetového obchodu je kupujúci. Vzhľadom k platnej právnej úprave sa
rozlišuje kupujúci, ktorý je spotrebiteľom, a kupujúci, ktorý spotrebiteľom nie je.
• Kupujúci spotrebiteľ alebo len spotrebiteľ je fyzická osoba, ktorá pri uzatváraní a plnení zmluvy
nekoná v rámci svojej obchodnej alebo inej podnikateľskej činnosti alebo v rámci samostatného výkonu
svojho povolania
• Kupujúci, ktorý nie je spotrebiteľom (ďalej len “kupujúci nie spotrebiteľ”), je osoba, ktorá pri
uzatváraní a plnení zmluvy koná v rámci svojej obchodnej alebo inej podnikateľskej činnosti alebo v
rámci samostatného výkonu svojho povolania. Tento kupujúci sa riadi obchodnými podmienkami v
rozsahu, ktoré sa ho týkajú a obchodným zákonníkom.
3. Objednávka a uzatvorenie kúpnej zmluvy
1. Všetky objednávky podané prostredníctvom internetového obchodu www.vratnepohare.sk
sú záväzné. Odoslaním objednávky kupujúci potvrdzuje, že sa zoznámil a súhlasí s týmito
obchodnými podmienkami ako aj reklamačným poriadkom.
2. K objednaniu zákazník vyberie tovar, riadne vyplní objednávkový formulár (všetky formulárom
predpísané údaje a náležitosti) a objednávku odošle.
3. Predávajúci potvrdí bezodkladne obdržaní objednávky v zmysle § 1827 ods. 1 Občianskeho zákonníka
prostredníctvom e-mailu na e-mailovú adresu uvedenú kupujúcim v objednávke, pričom toto
potvrdenie nie je akceptáciou návrhu na uzavretie zmluvy. Samotná kúpna zmluva je uzatvorená
akceptáciou návrhu na uzavretie kúpnej zmluvy zo strany predávajúceho, pričom za akceptáciu sa
považuje odoslanie tovaru zo strany predávajúceho kupujúcemu alebo výslovná akceptácie návrhu na uzatvorenie kúpnej zmluvy zo strany predávajúceho prostredníctvom e-mailu alebo telefónu.
4. Prílohou potvrdenie objednávky je platné znenie obchodných podmienok a reklamačného poriadku
predávajúceho. Kupujúci by si mal po dobu platnosti záruky potvrdzujúci email uschovať (nemazať),
pretože môže slúžiť ako dôkaz v prípade rozporov ohľadom obsahu obchodných podmienok a
reklamačného poriadku.
5. Miestom dodania tovaru je adresa uvedená kupujúcim v registračnom formulári.
6. Informácie o jednotlivých krokoch vedúcich k uzatvoreniu zmluvy sú zrejmé z týchto obchodných
podmienok. Kupujúci má vždy možnosť pred vlastným odoslaním objednávky túto skontrolovať a
prípadne ju opraviť. Pred potvrdením objednávky je kupujúci vždy informovaný o celkovej a konečnej
čiastke k úhrade.
7. Spotrebiteľ má právo zrušiť objednávku, teda odvolať svoj návrh na uzatvorenie kúpnej zmluvy, až do
okamihu odoslania tovaru. Túto skutočnosť je spotrebiteľ povinný predávajúcemu oznámiť e-mailom
alebo telefonicky.
8. Všetky ceny vrátane akčných cien platí do odvolania alebo vypredania zásob. Zľavy tovar v akcii, akčné
ponuky a prípadné osobné zľavy nie je možné kombinovať a sčítať. Zmluva je uzatváraná v slovenskom jazyku.
9. Kupujúci súhlasí s použitím komunikačných prostriedkov na diaľku pri uzatváraní kúpnej zmluvy.
Náklady vzniknuté kupujúcemu pri použití komunikačných prostriedkov na diaľku v súvislosti s uzavretím
kúpnej zmluvy (náklady na internetové pripojenie, náklady na telefónne hovory) si hradí kupujúci sám.
4. Odstúpenie od zmluvy podľa § 1829 ods. 1 občianskeho
zákonníka
Spotrebiteľ má právo odstúpiť od zmluvy bez udania dôvodu v lehote 14 dní odo dňa prevzatia tovaru.
Pri uplatnení práva na odstúpenie od zmluvy musí spotrebiteľ o svojom odstúpení tejto zmluvy
informovať predávajúceho, vratnekelimky.cz
Spotrebiteľ písomnou formou v elektronickej podobe zašle predávajúcemu na e-mailovú adresu
info@vratnekelimky.cz
Ak odstúpi spotrebiteľ od zmluvy, vráti mu podnikateľ bez zbytočného odkladu, najneskôr do 14 dní od
odstúpenie od zmluvy, všetky peňažné prostriedky vrátane nákladov na dodanie, ktoré od neho na základe
zmluvy prijal, rovnakým spôsobom. K zásielke musia byť priložené všetky dokumenty a to vrátane kópie
faktúry, alebo musí byť vznik zmluvy inak hodnoverne preukázaný. Podnikateľ vráti spotrebiteľovi prijaté
peňažné prostriedky iným spôsobom len vtedy, ak s tým spotrebiteľ súhlasil a ak mu tým
nevzniknú ďalšie náklady. V prípade odstúpenia od zmluvy alebo reklamácie, budú prijaté peňažné
prostriedky vrátené na bankový účet. Ak spotrebiteľ zvolil iný, než najlacnejší spôsob dodania tovaru,
ktorý podnikateľ ponúka, vráti podnikateľ spotrebiteľovi náklady na dodanie tovaru vo výške zodpovedajúcej
najlacnejšiemu ponúkanému spôsobu dodania tovaru. Predajca má nárok na náhradu skutočne vynaložených
nákladov spojených s vrátením tovaru.
V prípade odstúpenia od kúpnej zmluvy podľa obchodných podmienok sa kúpna zmluva od začiatku ruší. tovar
musí byť predávajúcemu vrátený do štrnástich (14) dní od odstúpenia od zmluvy predávajúcemu. Ak odstúpi
kupujúci od kúpnej zmluvy, nesie kupujúci náklady na vrátenie tovaru predávajúcemu, a to aj v tom
prípade, keď tovar nemôže byť vrátený pre svoju povahu poštou.
V prípade odstúpenia od zmluvy podľa obchodných podmienok vráti predávajúci peňažné prostriedky prijaté od
kupujúceho do štrnástich (14) dní od odstúpenia od kúpnej zmluvy kupujúcim, a to rovnakým spôsobom, akým
je predávajúci od kupujúceho prijal. Predávajúci je taktiež oprávnený vrátiť plnenie poskytnuté kupujúcim už pri
vrátenie tovaru kupujúcim či iným spôsobom, ak s tým kupujúci bude súhlasiť a nevzniknú tým
kupujúcemu ďalšie náklady. Ak odstúpi kupujúci od kúpnej zmluvy, predávajúci nie je povinný vrátiť prijaté
peňažné prostriedky kupujúcemu skôr, než mu kupujúci tovar vráti alebo preukáže, že tovar podnikateľovi
odoslal.
Nárok na úhradu škody vzniknuté na tovare je predávajúci oprávnený jednostranne započítať proti nároku
kupujúceho na vrátenie kúpnej ceny.
Do doby prevzatia tovaru kupujúcim je predávajúci oprávnený kedykoľvek od kúpnej zmluvy odstúpiť. V takom
prípade vráti predávajúci kupujúcemu kúpnu cenu bez zbytočného odkladu, a to bezhotovostne na účet určený kupujúcim.
Ak je spoločne s tovarom poskytnutý kupujúcemu darček, je darovacia zmluva medzi predávajúcim
a kupujúcim uzatvorená s rozväzovacej podmienkou, že ak dôjde k odstúpeniu od kúpnej zmluvy kupujúcim,
stráca darovacia zmluva ohľadom takéhoto darčeka účinnosti a kupujúci je povinný spolu s tovarom
predávajúcemu vrátiť i poskytnutý darček.
Spotrebiteľ nemôže v súlade s § 1837 občianskeho zákonníka odstúpiť od zmluvy:
• o poskytovanie služieb, ak boli splnené s jeho predchádzajúcim výslovným súhlasom pred uplynutím
lehoty na odstúpenie od zmluvy a podnikateľ pred uzatvorením zmluvy oznámil spotrebiteľovi, že v
takom prípade nemá právo na odstúpenie od zmluvy,
• o dodávke tovaru alebo služby, ktorých cena závisí na výchylkách finančného trhu nezávisle na vôli
podnikateľa a ku ktorému môže dôjsť počas lehoty na odstúpenie od zmluvy,
• o dodávke tovaru, ktorý podlieha rýchlej skaze, ako aj tovar, ktorý bol po dodaní nenávratne
zmiešaná s iným tovarom,
• o dodávke tovaru v uzavretom obale, ktoré spotrebiteľ z obalu vyňal a z hygienických dôvodov ho
nie je možné vrátiť,
• o dodávke novín, periodík alebo časopisov,
• o ubytovaní, doprave, stravovanie alebo využitie voľného času, ak podnikateľ tieto plnenia poskytuje
v určenom termíne,
• o dodaní digitálneho obsahu, ak nebol dodaný na hmotnom nosiči a bol dodaný s predchádzajúcim
výslovným súhlasom spotrebiteľa pred uplynutím lehoty na odstúpenie od zmluvy a podnikateľ
pred uzatvorením zmluvy oznámil spotrebiteľovi, že v takom prípade nemá právo na odstúpenie od
zmluvy.
Predávajúci má právo odmietnuť vybavenie objednávky v prípade, že množstvo tovaru nezodpovedá obvyklému
množstvo tovaru určenému pre vlastnú spotrebu. V prípade sporu o to, koľko je obvyklé množstvo pre bežnú
spotrebu, je vždy rozhodujúca stanovisko dodávateľa. Nákupy na komerčné účely na maloobchodných
stránkach www.care4ski.cz sú výslovne zakázané.
Predávajúci si určuje právo zrušiť objednávku podľa § 2006 – § 2009 Občianskeho zákonníka. V prípade, že
táto situácia nastane, bude predávajúci bezodkladne kontaktovať kupujúceho telefonicky, alebo e-mailom za
účelom dohody o ďalšom postupe (náhrada objednaného tovaru iným, zrušenie objednávky, a pod.)
5. Cena tovaru
Ceny sú platné v čase objednávky a sú konečné, tj bez DPH.
6. Spôsoby platby a cena
• Gopay a paypal
7. Spôsob doručenia, náklady na doručenie (DOPLNIŤ)
• GLS, doprava: 20, eur
8. Dodacie podmienky Termín dodania
Tovar, ktorý je SKLADOM, objednaný v pracovných dňoch do 15:00, Vám doručíme spravidla do tretieho
pracovného dňa kamkoľvek po SR. Tovar skladom je vždy označené na produktovej karte av deň objednania už
odchádza k zákazníkovi. Víkendové objednávky, či objednávky realizované cez sviatky sú spracovávané
vždy prvý pracovný deň, ktorý po nich nasleduje.
Informácie o skladovosti u ponúkaného tovaru sa môže líšiť v závislosti na postupnom vypredávané a má
čisto informatívny charakter. V prípade, kedy zákazník objedná tovar uvedený ako skladom a predajca ho
nebude fyzicky mať skladom k dispozícii, bude Vás kontaktovať naše zákaznícke oddelenie.
prevzatie tovaru
Kupujúci, ktorý nie je spotrebiteľ, má povinnosť objednaný tovar prijať a prekontrolovať neporušenosť
obalu a či zásielka nevykazuje zjavné znaky poškodenia. V prípade zistenia poškodenia je potrebné spísať zápisnicu
s doručovateľom. Ak zistí zákazník poškodenie či iné nezrovnalosti až po prevzatí zásielky, je povinný
bezodkladne kontaktovať prevádzkovateľa predajne.
Ak je kupujúcim spotrebiteľ, odporúčame tiež vyššie uvedený postup dodržať, predíde tým prípadným
komplikáciám. Ak však kupujúci spotrebiteľ uvedený postup nedodrží, nie je nijako dotknuté jeho právo
uplatniť reklamáciu.
9. Práva z chybného plnenia
práva a povinnosti zmluvných strán ohľadne práv z chybného plnenia sa riadi príslušnými všeobecne záväznými
predpismi (najmä ustanovením § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174 občianskeho
zákonníka).
Právo kupujúceho z chybného plnenia zakladá vada, ktorú má vec pri prechode nebezpečenstva škody na
kupujúceho, hoci sa prejaví až neskôr. Právo kupujúceho založí aj neskôr vzniknutá vada, ktorú predávajúci
spôsobil porušením svoje povinnosti.
Ak je chybné plnenie podstatným porušením zmluvy, má kupujúci právo:
• na odstránenie vady dodaním novévěci bez vady alebo dodaním chýbajúce veci,
• na odstránenie vady opravou veci
• na primeranú zľavu z kúpnej ceny,
• odstúpiť od zmluvy.
Kupujúci oznámi predávajúcemu, aké právo si zvolil, pri oznámení vady, alebo bez zbytočného odkladu po
oznámenia vady. Vykonanú voľbu nemôže kupujúci zmeniť bez súhlasu predávajúceho, to neplatí, ak žiada
kupujúci opravu vady, ktorá sa ukáže ako neopraviteľná. Ak predávajúci neodstráni vady v primeranej lehote alebo
ak oznámia kupujúcemu, že vady neodstráni, môže kupujúci požadovať namiesto odstránenia chyby primeranú
zľavu z kúpnej ceny, alebo môže od zmluvy odstúpiť.
Ak je chybné plnenie nepodstatným porušením zmluvy, má kupujúci právo na odstránenie chyby, alebo na
primeranú zľavu z kúpnej ceny.
Dokiaľ kupujúci neuplatní právo na zľavu z kúpnej ceny alebo neodstúpi od zmluvy, môže predávajúci
dodať to, čo chýba, alebo odstrániť právne väzbu. Iné vady môže predávajúci odstrániť podľa svojej voľby
opravou veci alebo dodaním nové veci, voľba nesmie kupujúcemu spôsobiť neprimerané náklady.
Ak predávajúci neodstráni vadu veci včas alebo vadu veci odmietne odstrániť, môže kupujúci požadovať zľavu
z kúpnej ceny, alebo môže od zmluvy odstúpiť. Vykonanú voľbu nemôže kupujúci zmeniť bez súhlasu
predávajúceho.
Kupujúci nemôže odstúpiť od zmluvy, ani požadovať dodanie nové veci, ak nemôže vec vrátiť v tom stave, v
akom ju prijal.
To neplatí, keď:
• ak došlo k zmene stavu v dôsledku prehliadky za účelom zistenia vady veci,
• použil Ak kupujúci vec ešte pred objavením vady,
• nespôsobil Ak kupujúci nemožnosť vrátenia veci v nezmenenom stave konaním alebo
opomenutím,
• predal Ak kupujúci vec ešte pred objavením vady, spotreboval-li, ju alebo pozmenil Ak vec pri
obvyklom použití, stalo ak sa tak len sčasti, vráti kupujúci predávajúcemu, čo ešte vrátiť môže, a dá
predávajúcemu náhradu do výšky, v ktorej mal z použitia veci prospech.
10. Reklamácia a záruka tovaru
Na všetok tovar sa vzťahu záruka 24 mesiacov. Záruka sa nevzťahuje na opotrebenie bežným
užívaním výrobkov. Záručné podmienky, rozpor s kúpnou zmluvou a proces reklamácie, uplatnenie práv zo
chybného plnenia, upravuje v podrobnostiach reklamačný poriadok.
11. Ochrana osobných údajov
Informácie o zákazníkoch sú uchovávané v súlade s platnými zákonmi Slovenskej republiky, najmä so
zákonom o ochrane osobných údajov č. 101/2000 Zb. v znení neskorších dodatkov a predpisov v rozsahu
najmä meno, priezvisko, telefón, emailová a poštová adresa na dobu neurčitú, alebo do doby písomného
vyjadrenie o ich odstránenie z našej databázy. Kupujúci uzatvorením zmluvy súhlasí so spracovaním a
zhromažďovaním svojich osobných údajov v databáze predávajúceho po úspešnom splnení zmluvy a to až do
doby jeho písomného vyjadrenia nesúhlasu s týmto spracovaním. Kupujúci má právo prístupu k svojim
osobným údajom, právo na ich opravu vrátane ďalších zákonných práv k týmto údajom. zákazník môže sám svoje údaje (meno a priezvisko, doručovacia a fakturačná adresa) editovať vo svojom online klientskom účte,
prípadne po zaslaní žiadosti k ich editáciu z daného registračného emailu. Emailová adresa možno zmeniť
len na písomné vyžiadanie odoslanej práve z danej registračnej emailovej adresy (pre jej overenie). osobné
údaje zákazníkov sú plne zabezpečené proti zneužitiu. Osobné údaje zákazníkov dodávateľ neodovzdáva
nikomu inému. Výnimku predstavujú externí dopravcovia, ktorým sú osobné údaje zákazníkov predávané v
minimálnom rozsahu, ktorý je nutný pre doručenie tovaru. Jednotlivé zmluvy sú po svojom uzavretí
prevádzkovateľom archivované, a to vo forme elektronickej a sú prístupné len prevádzkovateľovi predajne.
Spoločnosť el nino parfum, s.r.o. je vedená na Úrade pre ochranu osobných údajov pod registračným číslom
00038308.
Prevádzkovateľ si vyhradzuje právo na prípadnú zmenu či doplnenie obchodných podmienok.
12. Záverečné ustanovenia
Tieto obchodné podmienky platia v znení uvedenom na internetových stránkach predávajúceho, v deň
odoslania elektronickej objednávky kupujúcim, ktorý je bez výhrad prijíma.
V prípade zmeny obchodných podmienok možno získať pôvodný obchodné podmienky platné v čase uzavretia
kúpnej zmluvy na žiadosť zaslanú na info@vratnepohare.sk
Internetový obchod www.vratnepohare.sk všetky údaje na nich, obrázky produktov, grafické a obrazové prvky na týchto stránkach sú chránené autorským zákonom a nesmú byť reprodukované alebo použité bez predchádzajúceho písomného súhlasu.
Tieto obchodné podmienky a reklamačný poriadok nadobúdajú účinnosť 1.1.2020
Reklamačný poriadok.
Rozpor s kúpnou zmluvou.
V prípade, že vec pri prevzatí kupujúcim nie je v zhode s kúpnou zmluvou (ďalej len “rozpor s
kúpnou zmluvou “), má kupujúci spotrebiteľ právo na to, aby predávajúci bezplatne a bez
zbytočného odkladu vec uviedol do stavu zodpovedajúceho kúpnej zmluve, a to podľa
požiadavky kupujúceho spotrebiteľa buď výmenou veci, alebo jej opravou; nie je takýto
postup možný, môže kupujúci spotrebiteľ požadovať primeranú zľavu z ceny veci alebo od
zmluvy odstúpiť.
To neplatí, ak kupujúci spotrebiteľ pred prevzatím veci o rozpore s kúpnou zmluvou vedel
alebo rozpor s kúpnou zmluvou sám spôsobil. Rozpor s kúpnou zmluvou, ktorý sa prejaví
počas šiestich mesiacov odo dňa prevzatia veci, sa považuje za rozpor existujúci už pri jej
prevzatia, ak to neodporuje povahe veci alebo pokiaľ sa nepreukáže opak.
Rozporom s kúpnou zmluvou sa najmä rozumie, že predávaná vec nemá kvalitu a úžitkové
vlastnosti zmluvou požadované, predávajúcim, výrobcom alebo jeho zástupcom
popisované, alebo na základe nimi vykonávanej reklamy očakávané, prípadne kvalitu a úžitkové
vlastnosti pre vec takého druhu obvyklé, že nezodpovedá požiadavkám právnych predpisov,
nie je v tomu zodpovedajúcom množstve, miere alebo hmotnosti a nezodpovedá účelu, ktorý
predávajúci pre použitie veci uvádza alebo pre ktorý sa vec obvykle používa.
Záručná doba
Na všetok tovar je poskytovaná záručná doba 24 mesiacov. Záruka sa nevzťahuje na
nasledujúce
prípady:
• tovar bol poškodený nevhodným, alebo neodborným zaobchádzaním,
• tovar bol poškodený prírodnými živlami,
• tovar bol poškodený bežným opotrebením
Záručná doba začína plynúť prevzatím tovaru zákazníkom, a táto sa prípadne ďalej predlžuje o
dobu, po ktorú bol tovar v záručnej oprave. Ak dôjde k výmene tovaru začína nová
záruka v dĺžke 24 mesiacov.
Reklamácia a jej uplatnenie
V prípade, že sa v priebehu záručnej doby vyskytne vada, má kupujúci, v závislosti od povahy
tejto vady, pri uplatnení záruky tieto práva:
• ak ide o vadu odstrániteľnú, právo na bezplatné, riadne a včasné odstránenie vady, právo
na výmenu chybného tovaru, ak nie je to vzhľadom k povahe vady neúmerné, a ak nie je
takýto postup možný, právo na primeranú zľavu z kúpnej ceny alebo právo odstúpiť
od kúpnej zmluvy,
• ak ide o vadu neodstrániteľnú brániace riadnemu užívaniu tovaru, právo na výmenu chybného
tovaru alebo právo odstúpiť od kúpnej zmluvy,
• ak ide o vady odstrániteľné, vyskytujúce sa vo väčšom počte alebo opakovane a brániace
riadnemu užívaniu tovaru, právo na výmenu chybného tovaru alebo odstúpenie od kúpnej
zmluvy,
• ak ide o vady neodstrániteľné, ktoré nebránia riadnemu užívaniu veci a nepožaduje výmenu
veci, právo na primeranú zľavu z kúpnej ceny alebo odstúpenie od kúpnej zmluvy.
Kupujúci je povinný dodaný tovar prehliadnuť a bez zbytočného odkladu informovať
predávajúceho o zistených závadách. Kupujúci môže oznámiť oprávnenú reklamáciu jednou z
nasledujúcich možností:
• na e-mailovú adresu prevádzkovateľ, info@vratnekelimky.cz
a následne zaslať alebo doručiť reklamovaný tovar v prípade možnosti v originálnom obale
alebo vyhovujúcom prepravnom obale, s popisom závady a kópiou predajného dokladu na
skladovú adresu prevádzkovateľa:
Reklamácia vrátane chyby bude vybavená bez zbytočného odkladu, najneskôr do 30 dní odo
dňa uplatnenia reklamácie, pokiaľ sa predávajúci s kupujúcim nedohodne inak. pri nedodržaní
lehoty na vybavenie reklamácie má spotrebiteľ rovnaké práva, ako by išlo o chybu
neodstrániteľnú.
O vybavení reklamácie bude predávajúci kupujúceho informovať prostredníctvom e-mailového
vyrozumenie – do tej doby sa má za to, že reklamácia vybavená nebola.
Reklamačný protokol je zaslaný zákazníkovi emailom alebo poštou do 3 dní od prijatia
reklamácie (reklamovaného tovaru).
V prípade oprávnenej reklamácie hradí predajcu minimálne náklady spojené so zaslaním tovaru
späť. Pokiaľ si kupujúci zvolí napr. Drahšie kuriérskou službu oproti bežnej pošte alebo iné
najlacnejšie variante, vracia predajca len sumu zodpovedajúcu cene najlacnejšie dopravy,
ktorú mal v čase odosielania kupujúci na výber naprieč všetkými dopravnými spoločnosťami.
V prípade neoprávnenej reklamácie je predávajúci povinný vydať písomné odôvodnenie
tohto zamietnutia a zároveň spotrebiteľ nemá nárok na náhradu svojich nákladov spojených s
vybavením reklamácie a súčasne ani predajca nemá nárok na náhradu nákladov, ktoré vznikli
na jeho strane.
vratnepohare.sk
Slezská 981/57
130 00 Praha 3 – Vinohrady
Česká republika